wtorek, 8 lutego 2011

Chciałbym znowu pojechac do Angouleme...

...pochodzić po tych uliczkach pełnych dowodów na wędrówkę po komiksowej stolicy Europy, gdzie na każdym rogu witają mnie postacie znane i nieznane z komiksowych albumów, spotykać takich jak ja szaleńców tracących życie, czas i pieniądze na hobby godne dzieci i spędzać czas wśród komiksowego ludu. Oglądać i napawać oczy wystawami mistrzów gatunku jednocześnie dźwigając tony zakupionej literatury i zarysowanych arkuszy papieru. Chciałbym znów poobcować z tymi, od których mogę się tyle nauczyć jednocześnie czując się częścią wielkiej komiksowej rodziny sącząc z nimi piwo. Chciałbym znów pojechać do Angouleme, bo już wiele razy chciałem.
Angouleme wciąż pozostaje niejako poza moim zasięgiem, prawie tak jak San Diego ComicCon, na który także chciałbym znowu pojechać:) Zawsze jednak coś staje na przeszkodzie: finanse, czas, brak zorganizowania wyjazdu. W tym roku nie pojechałem również i chyba ogólnie odwiedzę mniej festiwali w tym roku, szkoda, bo to ciekawe doświadczenie. Może za rok... ktoś mnie zabierze? :D
narysowane na szybko.na tablecie. jak widać nawet niebieski szkic został.

5 komentarzy:

  1. Angouleme... Crème de la crème! Póki, co wpadnij do Bydgoszczy 19 marca na BSzK.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie też chętnie kiedyś bym pojechał na konwent. Jakikolwiek. Na razie byłem tylko na jednej Wuesce i zahaczyłem o jakieś MFK na 5 min. Tyle w sprawie bywania mojego na konwentach.

    P.S. Poszedłem w Twoje ślady niejako i wrzuciłem na swojego bloga zdjęcia. Jako, ze komiksiarz ze mnie (jeszcze! oby uległo to kiedyś zmianie) niewielki (właściwie moje miejsce pracy ogranicza się do tego, gdzie aktualnie mam kompa) to zrobiłem zdjęcia książeczek i komiksików. Tak apropos Twojego postu o miejscu pracy i drugiego regału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Andrzeju, Bydgoszcz wpisana do kalendarza już jakiś czas temu :D Ostatnio dobrze się bawiłem i liczę że tym razem będzie równie fajnie:)
    @Grzybiarz podoba mi się Twój zbiorek:) przyznam że podoba mi się Twój regalik a i kilka komiksów których jeszcze nie czytałem też by się znalazło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tylko przypomniałem zanim oficjalne zapowiedzi polecą:)

    OdpowiedzUsuń